Nikon 50mm 1.2

Sony og Nikon.
Ikke noe spesielt bilde, men det er tatt med mitt Sony a6000 og en gammel Nikon 50mm 1.2 som jeg har. Det er lett å få overganger fra ulike linser til Sonykameraet og nå har skaffet meg overganger for Canon, Nikon og Leica.
Bildet her er eksponert med f.1.2 så dybdeskarpheten er meget begrenset. En merkelig ting er at dette objektivet ikke vil fokusere til uendelig, men det gjør de andre gamle Nikonobjektivene jeg har.

Verandakassa på leiligheten min.
Verandakassa på leiligheten min.

Legg igjen en kommentar

